středa 3. dubna 2024

Dubnové kartičky aneb nejneoriginálnější název článku v blogové historii

Hezký den, milí a drazí.

Máte-li o (ne)fungování tohoto blogu jakés takés povědomí, víte, že uveřejnění nákupních keců na začátku měsíce značí jediné – v dubnu vyjdou kpopové příspěvky dva. (spoiler!) Ten pozdější, albový, bude samozřejmě sestávat z nejnovějších comebacků Day6 a TXT.
Kartičkové složení tohoto článku mě naplňuje sentimentální hrdostí. Ať už jde o kartičky mých žen, dítěte a jeho princezny, blonďaté víly... nebo o tu úplně poslední, nejspeciálnější.

https://media4.giphy.com/media/0GewhpwCQ6MkIvV52R/giphy.gif

Hvězdné obsazení první pasáže? SuA a její nealbové kartičky!
Po třech letech
jsem se konečně zmohla a pořídila si kartičku z koncertu Crossroads, nad níž vzdychám od chvíle, kdy poprvé spatřila světlo světa. Koupila jsem ji od jedné milé slečny z Německa.
Miluju Suinu zdejší něžně rozkošnou vizáž; pro Suu tolik netypickou. Vím, že se jedná o outfit, v němž spolu s Handong a Gahyeon coverovaly Twinkle od SNSD TTS, no můj mozek, kdykoli tu kartičku vidím, je jako: "Jé, baletka!" A trvá to už tři roky, takže asi chápete, že pro mě to je prostě SuA baletka – ač má na nohou prokazatelně podpatky a ne piškoty – a přes to nejede vlak. Ehm... Přijdu si jak dítě, co zarytě odmítá upustit od "verlyby". 😅
Zadní strana koncertní kartičky je... působivá. Asi. Nejsem si úplně jistá, zda mohu s čistým svědomím říct, že se mi líbí, protože na můj vkus je poněkud kýčovitá. Naštěstí ve velmi únosné míře.
○○○
Jelikož už je to nějaká doba, co vyšla nejnovější Dreamcatcher Season's Greetings, začala jsem aktivně pokukovat po Suině setu. Mé prachy srdce si nakonec získal polský inzerát obsahující jak dvě Dream of Victory kartičky, tak kartičkovopohlednicovozáložkové trio z verze Dear.my youth.   
Sportovní Dream of Victory kusy mě na první dobrou okouzlily barvou svých zadních stran. Hřejivá kombinace žluté a oranžové je absolutně nádherná. 💛🧡 Suino selfíčko s růžovým tenisákem nemá chybu a tzv. player card je nejen stylově nadesignovaná, ona je i holografická! Geniální!
Všechny položky Dear.my youth vyhlížejí velice úpravně a klasicky. Pohled na Suu, svůdně si uvazující cop, mě samozřejmě těší, přesto bych u záložky a pohlednice ocenila trochu víc kreativity. No nic. Prostovlasá usměvavá kartička je půvabná tím nejnevinnějším způsobem a ke školnímu konceptu dokonale pasuje. Stejně jako zadní strana. Nenadála bych se, že budu kdy chválit design à la stránka ze čtverečkovaného sešitu (než jsem si vzpomněla, že Entropy unitky existují...), ale stalo se.

https://i.makeagif.com/media/3-06-2024/t6M1qF.gif

Při lednovém procházení prodejních TXT hashtagů – ano, lednovém, čtete správně – jsem narazila na Francouzku, která prodávala tři SooGyu kartičky, jejichž přítomností by má sbírka rozhodně nepohrdla. Dva Sweet Mirage kusy pofidérní velikosti a jeden velice fialový Sweet exemplář. Jde o SooGyua, takže jsem napůl nevěřila, že je stav dostupnosti v inzerátech aktuální, ale k mému úžasu byl. Okamžitě jsem tedy kartičky koupila. A tady, vážení, začíná humor.
Slečna totiž striktně prohlašovala, že zásilky balí pouze o víkendu. Oukej. Jenže tři víkendy po sobě jí prý bylo tak zle, že nezabalila ani ň. Takhle, ten třetí víkend bylo evidentní, že fakt není ve své kůži (karma?), ale předchozí dva? Přidávat deset storíček o hovně zvládala s přehledem, ale zabalit kartičky? Ne, ne, má toho na balení moc, bylo by to příliš náročné. Hmm, co by tuhle komplikaci jenom mohlo vyřešit...? Balit zásilky postupně během celého týdne třeba...?
Packaging proofu jsem se nakonec dočkala po víc než měsíci. Musím však ocenit, že si slečna pokorně uvědomila, jak pochybně její jednání působí, a každému, kdo s ní ještě neztratil trpělivost a obchod nezrušil, přislíbila k nákupu oficiální kartičku jako omluvu. Zásilka byla odeslána o týden později a cesta trvala dýl než čtrnáct dní. Francouzi očividně zase stávkovali... Dramatičnost na pár facek si Soo a Gyu udrželi vskutku až do finále
Sweet Mirage kartičky jsou jiného druhu než můj původně vlastněný exemplář s kulatými rohy a velmi nevkusným zadkem. Největší rozdíl, na první pohled patrný, je ten, že nové Sweet Mirage kartičky jsou selfíčkového ražení. Což je cool. Míň cool už je jejich materiál. Respektive jeho zarážející měkkost. Zadní strany jsou designově extrémně jednoduché, snad až trochu líné, ale nemůžu říct, že by mě urážely. Když už nic jiného, líbí se mi, že má každá jinou barvu písma. Obě selfíčka vyhlížejí nesmírně půvabně, no osobně o ždibec víc preferuju to s bílým pozadí, focené Soobinem.
Výrazná fialovost Sweet kartičky, zvlášť pak v kombinaci se zelenou zadní stranou, působí strašně random. Na druhou stranu, je to jediný random aspekt tohoto kusu, hoši tu pózují až podezřele normálně (a Soobin vypadá jako Soobin!), čili... jo, ta podivná barevnost mě vlastně uklidňuje. Co by to bylo za albového SooGyua bez random prvku, no ne?
Očekávala jsem, že ta omluvná oficiální kartička bude nějaký náhodný nejlevnější výběr, který se slečně nedaří prodat, to jsem se ale nemohla splést víc. Dostala jsem krásného holografického POB Beomgyua. Dvojitého holografického POB Beomgyua. Weverse Temptation a Freefall kartičku. Tím pádem Beomgyu opět nealbově předběhl Soobina. Kruci. 😅 Musím na Soobovi akutně zapracovat...

https://media4.giphy.com/media/nLdN5Zs0LrOEwwGL0b/giphy.gif

Dva Chuuiny blonďaté Howl kousky, verze Wave a Wind, jsem ukořistila od prodejkyně z Portugalska. A opět, jako v případě Deco Kit Beomgyua v minulém článku, se mi povedlo kontaktovat ji zrovna v den, kdy se milá slečna chystala vyslat prodané zásilky do světa. Zaplacení, zabalení i odeslání kartiček se tak odehrálo během cca tří hodin. Nádhera.
Obě kartičky mají velice podobný vibe a já neskutečně cením všechny ty maličké módní detaily, které na nich lze najít. Mým favoritem je verze Wave; líbí se mi její barevnost a hlavně ta mizerná zelená náplast na Chuuině líci. Reálně, je mi až trapné, že taková prkotina pro mé estetické cítění tolik znamená, ale... je to tak. Blonďatou Wave a heart cheek Ever Music kartičku pokládám za to nejkrásnější z celého Howl setu.
A když jsme u té blonďaté... blondýnka Chuu je pro mě ekvivalentem pohádkové víly. Vyhlíží rozkošněji než na svých nejrozkošnějších zrzavých exemplářích (a to je co říct!), a já z tohoto nadpřirozeného úkazu viním právě barvu jejích vlasů. Se vší láskou, samozřejmě. Takhle, Chuu sluší, ať už má na hlavě cokoli, ovšem blond...! Blond je ta barva. Jiwoo a blonďatá hříva jsou skoro tak neporazitelné duo jako Aron a červená. Každá barva je na mojí ženě boží, ale červená vůbec nejbožejší. Rozumíte. 

https://media4.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExeG1sMnVsNTU2OW51dDdxcGNjaXUwMnYwZmY5MnZ6em9yNHJkN3EwNSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/HdvnOZwRJm2hShzCDS/giphy.gif

Zmínkou o svojí ženě (co je muž) jsem si vytvořila pěkný oslí můstek, tudíž... pokračujeme Aronem! Ano, Aronem s jedním a, což znamená NU'EST kartičky. Už před nějakou dobou jsem narazila na americký inzerát, který jsem si uložila a kroužila kolem něj jak sup, co se bojí, že mršina pod ním se ještě pohne. Jednalo se o nabídku "navrhni cenu", což je praktika, kterou, jak víte, nemám dvakrát v lásce. A co bylo horší, širokost výběru mi málem zavařila mozek.
Ve vší skromnosti si myslím, že má nealbová aroní sbírka je – minimálně – obstojná. Samozřejmě, nevlastním všechny jeho kartičky, co existují, ale žila jsem v domnění, že valnou většinu ano. Haha! Lidi, přísahám Vám, když jsem ten inzerát procházela poprvé, napočítala jsem snad dvacet kartiček, co nemám a bylo by super je mít... Chytila jsem z toho těžkou sběratelskou depresi.
Postupem času se mi povedlo zkrouhnout ten nutný počet na pět. Čímž neříkám, že jestli slečna ty zbylé kartičky neudá, nekoupím si od ní i další. Ale v rámci jednoho nákupu... patero kartiček se určitě balí líp než čtyřnásobek. Nu, a tak jsem sebrala odvahu a napsala jí. Nejprve s dotazem, zda jsou kartičky, které chci, stále k mání. Byly. Navrhla jsem proto sumu patnáct dolarů. Slečnina odpověď? "Stačí mi deset. :)" V tu chvíli jsem se div nerozbrečela dojetím. Když si vzpomenu, jaký problém měl s deseti dolary za tři kartičky indonéský prodejce... Slečně Američance jsem tedy deset dolarů zaplatila za kartiček pět, a ještě mi k nim věnovala čtyři tematická freebies + pár netematických roztomilých samolepek. Miluju ji. Tak vroucně, jak jen může zákazník v platonickém slova smyslu milovat brilantního prodejce.
Novou pětici Aronových kartiček tvoří ze čtyř pětin – jak taky jinak – Spoonz kusy. Výjimkou je druhá 2019 Season's Greetings kartička, véčkový Aron v modrém. Nemůžu uvěřit, že jsem tohohle ležérně elegantního krasavce koupila až teď; je to jedno z mých nejoblíbenějších Aronových selfíček. Outfit, účes... neuvěřitelně mu to tu sluší. Zadní strana, ač nepodepsaná (nebo... jak se to vezme), si zachovává totožný styl jako její SG kolegyně, tj. nádherné barevné přechody, a stvrzuje svůj status nejkrásnějšího NU'EST zadku
Ze Spoonz kolekce jsem si pořídila, zaprvé, holografickou Good Dreamers kartičku, Arona se spací maskou ve tvaru dvojitého Slima (aňu!). Protože fancy Aron v dědečkovském pyžamu je samozřejmě produkt, který nutně potřebuju mít... Jak už tomu u Spoonz kartiček bývá zvykem, zadní strana mě svým designem zcela uchvátila. Barevná noční obloha a souhvězdí spícího Slima v horním rohu? Lepší to snad ani být nemůže!
Zadruhé, duo vánočních kartiček. O kterých jsem až do mometu, kdy jsem konečně uviděla zadní stranu, netušila, že jsou vánoční. Ehm. Sáhla jsem po nich proto, že Aron má na sobě pěknej zelenej svetr a na hlavě mu trůní Slime. To, že Slime má na hlavě santovskou čapku a leží mezi dvěma sobími parohy, to mi napoprvé jaksi uniklo. 😅 Nevadí... Zadní strana je opět moc povedená; je podepsaná, obsahuje roztomilé vánoční detaily a hlavně mini Slima (s čapkou) na mini nápisu "Aron & Slime". Který sám o sobě vydává za sto plusových bodů.
Posledním zakoupeným exemplářem je další varianta Best Summer kolekce, tj. blonďatá kartička s broskvovou zadní stranou a Slimem vibujícím si v houpací síti. Možná si říkáte, copak ti ty dvě, co už máš, nestačí? No... víte, tahle je ležatá speciální. Aron je na ní totiž obklopený celým plyšovým Spoonz gangem. Jistě tedy chápete, že sentimentální důvody měly při tomto nákupu poslední slovo.

https://media1.giphy.com/media/lGK4cYrU8SplNpuKrh/giphy.gif

Pamatujete na můj skoro tři roky rozpracovaný Alice in Wonderland set v kápích? Ten, jehož realizace se nezdála nijak složitá... dokud nedošlo na poslední dva exempláře, Arang a Momoku? Neptejte se mě proč, no hábitové kartičky těchhle dvou jsou extrémně nedostatkové zboží. Což je fakt, na kterém můj velkolepý OT8 plán takřka ztroskotal. To jest byla jsem nucena uložit ho k ledu.
Asi dva měsíce zpátky, když jsem zase po dlouhé době otevřela prodejní hashtag Pink Fantasy, se na mě odevšad vyrojily podepsané AiW kartičky. U Arang se situace téměř nezměnila, zato hábitová Momoka... s tou by se očividně dalo pracovat. Abych ale byla upřímná, žádný z instagramových inzerátů se mi příliš nelíbil, a navíc jsem váhala, zda by podepsaná Momoka nebyla mezi nepodepsaným zbytkem jako pěst na oko... Spoiler: Nebyla. Přesvědčovala jsem o tom samu sebe tak zbytečně dlouho, že když jsem podepsanou hábitovou Momoku později našla na ebayi v inzerátu milé britské slečny, od níž mám kupu Sangy, kartička okamžitě putovala do košíku. Jo. Tolik k mým pochybám o vizuálnosti podepsaně nepodepsaného setu
PANEBOŽE, KONEČNĚ MÁM MOMOKU!!!
Líbí se mi, že ač se Momoka se svým autogramem – stejně půvabným jako ona sama – rozhodně neuskromňovala, jeho přítomnost nepůsobí na kartičce nijak rušivě. Co se kartičky samotné týče, je krásná. A samozřejmě ohromně stylová; selfíčka v kápích nemají konkurenci. Je ale zrovna Momočina varianta vizuálně tolik výjimečná, aby zasluhovala svůj raritní status? Ani náhodou.
Podepsaný kus si pro sebe (hned po hororové Daewang) tak trochu krade pozornost na úkor zbytku setu a... je to dobře. Doufám, že jestli se mi někdy povede sehnat Arang, bude taky podepsaná. Aby čněla. Aby už na první pohled bylo jasné, které dvě členky PF mi daly nejvíc zabrat. 😅

https://i.makeagif.com/media/3-08-2024/7F1Xb3.gif

...pac a pusu, Vaše Nagasaki

Žádné komentáře:

Okomentovat